пятница, 12 июня 2015 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - …
·         Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні
·         Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів
·         Учні мають бути активним у власному навчанні
·         Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес,результати, навчальне навантаження.
·         Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
·         Навчилися створювати завдання для дітей з різними можливостями.


Комментариев нет:

Отправить комментарий